BYE BYE...

Okej då var det dags. I morgon återvänder jag hem till Sverige. Känns konstigt och lustigt att packa ihop allt och se sig om en sista gång. Kommer jag komma tillbaka eller inte. Det är ju trots allt en jävligt stor värld och mycket mera att se, men man vet aldrig.

Denna resa har betytt mycket för mig. En ny upplevelse, en ny start, och en massa goa minnen.
Många minnen som jag inte har nämmt i bloggen för det är så många av dom. Men jag kan försöka räkna upp en del saker som hänt som jag glömmt nämna.

Mötet med en svart björn blir nog svårt att glömma när jag letade efter ett par kor som rymt och komm upp med fyrhjuligen mot ett stenrös och där stod det nå svart.. kor tänkte jag direkt. men vi har inga svarta kor. plötsligt stod jag 15m från björnen som just upptäckte mig. Det tog bara sekunder så hade han sprungit in i skogen igen.
Overkligt snabb var han.

Har även lyckats hamna i trubbel med lagen. Fick böter för att jag inte hade säkerhets bälte Yorktoon, åkte för fortkörning i North Dakota, och fortkörning igen för tre veckor sen på väg mot Roblin.

sågade mig i knäet med motorsåg.

fått elstötar i mig 8 gånger vid stängsel arbete.

gud kommer inte på nå mer just nu.

Snart ska Gary köra mig till brandon så jag kan möta dom andra för en sista middag tillsamans. 
 
Tack till alla ni som läst och kommenterat. Ni kan ju forstätta kika på bloggen. Kanske jag forsätter skriva har ju som fått smak för det nu =) 

Vi ses där hemma..

 //Erik.



BYE BYE Pho...

Kommentarer
Postat av: sandra

naaw Pho då!!! TA MED HONOM TILL SVERIGE!! ;P Vi ses nog i helgen skulle jag tro, om du känner igen oss förstås, för vi ska klä ut oss hade vi tänkt :D haha

2009-10-29 @ 09:10:46
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Petra

Vi ses snart ;)

2009-10-30 @ 21:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0