poh...



Tänkte bara jag skulle berätta om min lilla kompis jag har här.
Hon heter poh men ibland kallar jag henne för rematis för hon är så jävla benig o gnäller jämmt när man klappar henne.

Poh är en riktig prinsessa tror hon ialla fall. varje kväll kravsar hon på dörren och ska absolut sova i min säng. Självklart nöjer hon sig inte med bara det hon ska också sova på min kudde och bli kliad.

varje morgon måste hon få sin morgon mjölk annars sitter hon och klagar tills hon får det.
men jag gillar hon ändå fastän hon e så tjurig och jag tror att hon gillar att lyssna på Metallica.

Men visst hon är himmla kul att ha som sällskap så man inte känner sig ensam.
måste sluta poh kom just in och vill ha uppmärksamhet och jag lovar det finns fan igen katt i världen som kan jama så  jävla fult som hon gör. tror fan inte ens hon jamar hon bara gnäller.





men ge fan i datorn när jag bloggar poh...




puss på näsan.

Kommentarer
Postat av: sandra

Naaaw vilken trogen och fin kompis du verkar ha fått ;P

2009-06-13 @ 11:46:54
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Emmsan =)

Håller med! Skitsöt katt! :) Men inte kan jag tycka att hon såg så benig ut? MEn det är tur att du får någon tjej att sova på din huvudkudde!! ;) hihi! Kram på dig vännen!

2009-06-15 @ 18:19:53
Postat av: Greta

Tjena grabben, din mor sa att du bloggade så jag måste ju kolla in vad du gör där borta.

Vilken underbar sängkompis.

Ha de bra.

2009-06-15 @ 19:30:40
URL: http://morgonstund.bloggsida.se
Postat av: Hanna

söta kisse!

2009-07-28 @ 20:34:35
URL: http://nystis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0