SNÖ SNÖ JÄVLA SNÖ...

morgonen den 15 maj så kände jag verkligen inte för att stiga ur sängen. Av någon anledning kändes det bara så. klev ialla fall upp och när jag kom upp till köket så fick jag se att det fallit över en decimeter med blöt snö.

Fy vad roligt. här har man hoppats på att få börja med vårbruket i helgen men så blev det inte.
Annars har helgen varit hyfsat lugn. Eller jag var typ ut till yorktoon i fredags med  Chris från sweiz, markus från Brazilien och Vitali från Ukraina. vi var ett rätt så roligt gäng. blev lite väll mycke teuqila för mig och Chris så vi fick stanna några gånger på vägen hem. Jag behöver nog inte berätta hur jag mådde dagen efeter. Lördagen var mycke lugn.

Idag har jag skjutit 56 jord ekorrar. det bara kryllar av dom här. Bra tidsfördriv är det också.

morgonen den 15 maj.Utsikt från köket. den 14 maj.


Kommentarer
Postat av: sandra

Haha jag tycker nästan lite synd om dig.. för här har det varit strålande sol och varmt väder flera dagar.. snart veckor haha :D ha de fint!

2009-05-18 @ 10:08:27
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: emil

jag tycker synd om dig dom verkar ju bara ha john deer där du är!

2009-05-25 @ 16:56:59
Postat av: papaya

men uppdatera nån jävla gång

2009-06-02 @ 01:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0